PIEAUGUŠAJIEM

TELEFONISKĀS VAI SKYPE KONSULTĀCIJAS

Kad šo izmantot? 

Telefonisku konsultāciju iesakām izmantot gadījumos, kad nepieciešams kāds, kas uzklausa, iedrošina, palīdz pašam rast kādu risinājumu, skaidrāk saskatīt situāciju. Šāda veida konsultācija nespēj pilnībā aizstāt konsultāciju klātienē, un pavisam noteikti tā nevar aizstāt  ārsta palīdzību, taču tā var būt efektīvs veids, kā parūpēties par sevi un savām attiecībām laikā, kad cita veida atbalsts nav pieejams!

 

Kam ir piemērotas attālinātas konsultācijas?

Šobrīd piedāvājam attālinātas konsultācijas:

 

Kā tas notiek?

Konsultācijas Skype vai pa telefonu iespējams saņemt, iepriekš piesakoties pa tālruni 29451188.

Vienas konsultācijas maksimālais ilgums ir 50 minūtes. Konsultācija var notikt, izmantojot pa telefonu, Skype programmā vai, iepriekš vienojoties, kādā citā balss vai video zvana formātā.

Kad notikusi vienošanās par konsultāciju laiku, lūdzam mūsu kontā ieskaitīt attiecīgo naudas summu par konsultāciju noteiktajā laikā un paredzētajam sarunas ilgumam. 

Konsultācija notiek tikai tad, ja esam pārliecinājušies par kontā saņemto naudas summu. Ja Jūsu konts ir Swedbankā, tad tā var notikt tai pašā dienā. Pārskaitījums no citas bankas Latvijā var aizņemt ilgāku laiku.

Pievērsiet uzmanību, ka bezmaksas telefoniskas konsultācijas krīzes situācijās visu diennakti pieejamas, zvanot uz krīzes centru SKALBES pa tālruni 67222922. Bērni var zvanīt uz bezmaksas Uzticības tālruni 80006008 darbadienās no 8.00 līdz 23.00.

 

""
1
Pēc pieteikuma saņemšanas tuvākajā laikā ar Jums sazināsimies, lai vienotos par iespējamo konsultācijas laiku.
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder