PIEAUGUŠAJIEM

TELEFONISKĀS VAI SKYPE KONSULTĀCIJAS

Kad šo izmantot?

 

Telefonisku konsultāciju iesakām izmantot gadījumos, kad kādu apstākļu dēļ nav iespējams saņemt konsultāciju klātienē, taču nepieciešams kāds, kas uzklausa, iedrošina, palīdz pašam rast kādu risinājumu, skaidrāk saskatīt situāciju. Šāda veida konsultācija tomēr nespēj pilnībā aizstāt konsultāciju klātienē, un pavisam noteikti tā nevar aizstāt psihoterapiju vai ārsta palīdzību!

 

Kā tas notiek?

 

Konsultācijas pa telefonu iespējams saņemt, iepriekš piesakoties pa tālruni 29451188.

 

Vienas konsultācijas maksimālais ilgums ir 50 minūtes. Konsultācija var notikt, izmantojot gan telefonu, gan Skype programmu internetā.

 

Kad notikusi vienošanās par konsultāciju laiku, lūdzam mūsu kontā ieskaitīt attiecīgo naudas summu par konsultāciju noteiktajā laikā un paredzētajam sarunas ilgumam.

 

Konsultācija notiek tikai tad, ja esam pārliecinājušies par kontā saņemto naudas summu, līdz ar to, ja Jūsu konts ir Swedbankā, tad tā var notikt tai pašā dienā. Pārskaitījums no citas bankas Latvijā parasti ilgst līdz trim darbadienām.

 

Pievērsiet uzmanību, ka bezmaksas telefoniskas konsultācijas krīzes situācijās visu diennakti pieejamas, zvanot uz krīzes centru SKALBES pa tālruni 67222922. Bērni var zvanīt uz bezmaksas Uzticības tālruni 80006008 darbadienās no 8.00 līdz 23.00.

 

PIETEIKTIES